A 55 dies del referèndum, Demòcrates de Catalunya ha presentat, aquest matí, la campanya del No. Els portaveus polítics, Núria de Gispert i Toni Castellà, han explicat com Demòcrates va ser la primera formació política a iniciar la campanya del sí a la independència, el mes de desembre de l’any passat amb un concert de rock. D’ençà Demòcrates ha realitzat diferents registres de campanya per tal de mobilitzar el vot partidari amb la independència i divulgar arguments per la victòria del Sí.
“Amb la Campanya del No que presentem avui reptem als partits unionistes a que ens donin un sol motiu per quedar-nos a Espanya. És una campanya per provocar els indecisos o els que encara pensen en una tercerca via. Els partits no sobiranistes caldria que expliquessin quines són les virtuts de quedar-se a l’Estat espanyol. Seguirem acumulant totes les raons per marxar. En democràcia seria lògic que per atraure’t, convence’t no t’amenacessin sinó que ho fessin amb arguments en positiu, no només amb l’amenaça i la por” ha afirmat el diputat demòcrata Toni Castellà.
La campanya de Demòcrates neix complementant la campanya unitària del Sí amb les entitats i els partits sobiranistes. La campanya d’agost de Demòcrates integra 16 produccions (amb minivídeos), porta a porta virtuals i presencials. Especialment del 17 al 22 d’agost hi haurà la campanya de carpes “A 40 dies de la victòria del Sí!”, a diferents municipis com Sant Feliu de Guíxols, Palamós, Tarragona, Salou, Cambrils, Barcelona, entre d’altres, amb la participació dels diputats de Demòcrates i portaveus nacionals.
“Volem provocar a aquells que no tenen clar el sí a la independència, quin avantatge té quedar-se a l’Estat espanyol” ha conclòs Castellà.